نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چرا پیرلو به سراغ ژکو رفته است ؟

چرا پیرلو به سراغ ژکو رفته است ؟

برای پوشیدن شماره نه پیراهن بیانکونری گزینه مناسبی ست، مهره ای که هر چند یک بار در لیست بازیکنان مورد نظر یووه جای می گیرد اما این بار بیش از گذشته توجه مربی یوونتوس را به خود جلب کرده و به نظر میرسد یکی از بازیکنان تاثیرگذار مربی جوان بانوی پیر در فصل آینده به شمار میرود.

 

ادین ژکو؛

 

اما چرا اندره آ پیرلو باید تمایل زیادی به خرید این بازیکن داشته باشد. گفته میشود یکی از دلایل آن می توان سن و مبلغ دستمزد و هزینه خرید او باشد. هنوز از سن مناسبی برای حضور در میادین برخوردار است و در کنار هزینه خوب و به صرفی که برای یووه خواهد داشت می تواند گزینه بسیار مناسبی برای بازی در کنار کریس رونالدو تلقی شود.

 

هر چند که نمی توان تاکید زیادی داشت که با این سن در پروژه جوان سازی یووه جای گرفته باشد اما در شرایط کنونی او از انرژی و نیروی خوبی برای یاری دادن به این تیم و همکاری با کریس برخور دار است و با پتانسیل بالایی که دارد می تواند بعد از مدتها هواداران یووه را از دیدن یک مهره کارساز و موثر خرسند نماید.

 

از دیگر دلایلی که می توان به آن اشاره کرد، توجه پیرلو به زمان حال است، او به گذشته و حتی بیش از پیش به آینده ای که نمی داند چه می شود توجه نشان نمی دهد. او برای حال امده و می خواهد با بازیکنانی که توان یاری دادن به او برای پیش بردن اهداف اش را دارند شروع خوبی داشته باشد. ژکو از نظر جسمی و فنی یک گزینه مناسب است حتی امار گلزنی او در رقابت های مهم و اروپایی نیز قابل توجه ست و تجربه خوبی نیز دارد. به عقیده پیرلو او در دریافت و کنترل توپ و بعد آغاز مجدد یک حمله یک رهبر قابل قبول در زمین است و می تواند به عنوان یک کمک بزرگ در کنار رونالدو به بازی گرفته شود. حتی در بازی هوایی و از کار انداختن مدافعین رقیب نیز ژکو یک گام از بقیه گزینه ها از جمله میلیک پیش است.

 

و دلیل مهم دیگری همان است که از پیش گفته شد، هزینه و دستمزد او است. این بازیکن برای پاراتیچی و یووه در شرایط کنونی با توجه به کیفیت بازی اش ارزشمند خواهد بود و این گروه می توانند با هزینه ای مناسب بازیکنی موثر و مفیدی را جذب نمایند که هم برای باشگاه و هم برای مربی و برنامه هایش تاثیرگذاری قابل توجهی داشته باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: